Моите топ 3 за месец май / 2018


Май беше красив, топъл и вдъхновяващ. Успях да изпробвам няколко нови неща и някои наистина ме впечатлиха и се откроиха. Надявам се и вие да намерите нещо за себе си сред следващите редове.
А това са моите топ 3 за месеца. :)

Душ гел с горски плодове от Yves Rocher. Аз винаги съм обичала аромата на горски плодове, особенно този на малини, така, че този душ гел може да се каже, че е любмеца ми за всички времена. Страхотна текструа, пени се добре и остава кожата хидратирана до колкото е възможно това, разбира се. ;) 

Вторият ми любимец за месеца е спрей за коса, отново на Yves Rocher. Повече за него може да прочетете тук. От както си купих този спрей не съм ползвала друг продукт за коса и въпреки, че не е най-подходящият за сешоар, последният месец все "посягам" към него, именно затова влиза в класацията ми.

И разбира се, не на последно място е сплаш маската за лице Anew Perfect Skin. 
Това е продукт, към който бях много, много скиптично настроена, но той изцяло си заслужи мястото тук. Маската има лека и нежна текстура, страхотен аромат, хидратира кожата и дори може да замести нощния крем за лице. Повече за продукта и мнението ми, може да прочетете тук.

Това са моите "любимци" през май. Душ гелът и маската със сгурност ще продължа да ползвам и за в бъдеще. :)







*Публикацията не е спонсорирана. 


Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации