Слънчев шампоан

Истината е, че по-подходяща снимка на този "слънчев" шампоан не бих и могла да направя, дори да искам хахха. Той направо си грее... хахах
Слънчев шампоан от Сапунена работилница. След него косата трябва да е обемна, жизнена и блестяща. Шампоанът трябва да заздрави и балансира скалпа, както и да острани пърхота, ако имаме такъв. Обещава също така спиране на косопада, което е нещото, което веднага ме грабна.. Обогатен е с рициново масло и чисти етерични масла от лимонена трева, лавандула и портокал. Разбира се, 100% натурален продукт. Подходящ е за всеки тип коса и за честа употреба. 

Още от първото използване, разбрах, че това не е моят аромат. През цялото време в банята ми миришеше на онези гадни прахчета, които се пият, когато си болен и това най-вероятно е заради лимонената трева и портокала в съставките. На някой хора този аромат им харесва, но на мен не! Самите аромати по отделно да, но заедно, категорично - не! И въпреки това дадох шанс на шампоана, използвайки го няколко пъти. Не измива добре, не се пени много и ми изсушаваше косата, което пък е поправимо с балсам за коса. Понеже аз нямам пърхот, не мога да кажа дали върши тази си работа, но що се отнася до обем и жизненост на косата, не, шампоанът не придава добър обем на косата. Основната причина, поради която исках да тествам шампоана е спирането на косопада. Истината е, че просто не успях да се преборя с аромата, за да продължа употребата му. За мен това, че го асоциирам с прахчета против грип, означава, че наистина не мога да понеса този аромат на главата си, всяки път щом си мия косата. След няколко използвания и прекратяване, не мога да кажа, че има резултат относно спирането на косопада, но съм наясно, че за да има ефект, трябва продължителна употреба. И така, тази и без друго мини опаковка на шампоана отива при travel нещата и ще бъде използвана при пътувания или поне такъв е плана... ххиих
Искаше ми се да си допаднем, но явно не сме един за друг.. :)







*Публикацията не е спонсорирана.

Коментари

Популярни публикации