Ти си половината ми сърце! / На брат ми!

Света познава много видове обич, но една единствена е чиста и свята, като капка роса в безкрайно поле. Тази обич остава след всичко. Обичта между брат и сестра.

На брат ми!

Ти си половината ми сърце! Ти си тази неизменна част от мен, която винаги ще ме приземява и ще остава. В свят, в който не знаеш дали ще има утре, ти знай, че аз ще бъда там и утре. След всяка беда, след всеки успех, след всеки счупен крак, ръка, дори глава, аз ще бъда винаги там. Да залепя раната, да утеша рамото или просто да те дразня до края на света. Да, просто няма отърване... /ха-ха-х/ Ще разбиват сърцето ти, ще те предават приятели, ще се губиш и намираш, но винаги ще имаш най-ценното рамо на света.. Разбира се, аз ще продължавам да те ядосвам, ще ти се сърдя в 90% от времето, ще искам да ме закараш и там, и там, и там... Ще бъда най-добрият ти приятел и най-големият ти критик. И когато всички си тръгнат, и приятелите, и любовите, аз ще бъда там. Ще пазя всичко твое, защото то е част от мен, ти си половината ми сърце.




J.J.

Коментари

Популярни публикации