Био почистваща маска за лице с мента и хамамелис от Logona Naturkosmetik

Био почистваща маска за лице с мента и хамамелис от Logona Natur kometik.
Маската се бори с несъвършенствата на кожата, почиства я в дълбочина и намалява нежеланата лъскавина без да я дразни. В упътването пише, че е доста ефективна в борбата с черни точки, пъпки, зачервявания и други несъвършенства. Подходяща е за всички типове кожа и възраст.
Веднага щом се нанесе се усеща аромата на чай, но не е натрапчив. В указанието пише, че трябва да се стои около 10-20 минути с маската и след това да се измие обилно с вода. Аз обаче, първият път стоях доста повече с маската, може би около 50 минути, защото изобщо не се усещаше да е изсъхнала, а си вършех и разни неща из къщи. Маската е бяла на цвят, но щом се нанесе на лицето става прозрачна. Почиства добре. Още след първото използване, забелязах, че всички черни точки, които имам, а те са на част от носа, бяха изчезнали..  Чак не повярвах... Това се казва, да се изненадаш приятно ххих
Както се вижда на снимката, маската е разделена на две части, а едната част на мен ми стигна за два пъти, а както съм казвала, аз не пестя продукт хаха Това означава, че една такава маска би стигнала за цели четири пъти. Маската е в пълен размер и не е мостра. 15 мл. са на цена 6,99лв. и може да се намери тук, примерно...
До момента, това е една от най-добрите маски за лице, които съм пробвала и бих препоръчала с чиста съвест. Казвам с "чиста съвест", защото се чувствам отговорна към човека на когото ще препоръчвам нещо, когато се налага това. Затова и тук в блога, няма да видите препоръка за нещо, ако не е искренна.. :)






*Публикацията не е спонсорирана.

Коментари

Популярни публикации