MANGO BUTTER

Масло от манго на Sezmar Collection Pure, което ме накара да се влюбя в него от пръв поглед. Ароматът му е просто божествен. Харесвам мангото и го консумирам, но трябва да си призная, че не е любимият ми плод. Въпреки това, обожавам аромата му във всякакъв вид козметика, затова не мога да опиша усещането, когато за пръв път отворих бурканчето с масло и усетих аромата на рая.. наистна, все едно се влюбих..  хаха 


Мека, приятна консистенция, която щом разнесеш въху тялото си остава докато не измиеш. Аз изпозлвам маслото предимно вечер, след душ и аромата се усеща и на сутринта. Не попива много бързо, но и аз самата понякога прекалявам с количеството. Когато се разнесе развномерно на тялото и попие, не оставя следи по чарашафите и завивките. Не съм сигурна, обаче дали няма да остава следи по дрехите, ако се използва през деня, примерно. 
Определено с маслото постигам искания от мен ефект, а именно пълна хидратация на кожата. Както не веднъж в блога съм споменавала, аз много държа на добре хидратираната кожа, защото моята е много суха. През годините съм попадала на меко казано ужасни продукти, с ужасни формули, консистенции и пр., които не са вършили никаква работа, затова, когато попадна на нещо качественно, държа да го споделя с всички вас, които четете блога ми. Защото все пак, някой там, някъде прави и качественна козметика и аз съм благодарна за това! :)

Определено бих препоръчала маслото и бих използвала до безкрай, ако е възможно... аххах








*Публикацията не е спонсорирана!

Коментари

Популярни публикации