Натурален ексфолиант за тяло от #hashtagBody

Натурална скраб за тяло и лице, специално разработена на основата на кафе с аромат портокал или бисквити. 
Ексфолирането премахва повърхностния слой мръсни клетки, заглажда кожата, прави я нежна и гладка и подпомага за производството на нов колаген. Този процес може да помогне за изглаждането на бръчките, намаляване на целулита и стриите и за лечението на леки форми на акне.
Скраба се използва на мокра кожа, било то на тялото или на лицето. Изсипва се на ръцете и се нанася на избраната зона, като се масажира с кръгови движения. След нанасянето се изчаква около 5-10 минути, за да може кожата да поеме всички необходими натурални съставки и след това се измива обилно с вода. Препоръчително е след банята да се нанесе лосион за тяло или крем за лице, за да бъде кожата още по-мека и гладка. 

Още от първото използване на скраба за тяло, разбрах, че това е моят продукт. Аз страшно много харесвам различни видове скраб за тяло или лице и за мен бе удоволствие да изпробвам и тази от #hashtagbody. Скрабта е доста икономична, както виждате моята е само 20 гр., защото е от лятната лимитирана кутия на Good Box за тази година, но ми стигна за 3 пъти, а аз по принцип не съм пестелива на продукти хихихи Усещането след баня е страхотно, все едно кожата ти е "обновена". Разбира се, моята кожа става доста суха след това, но смятам, че това е нормално и използвам обичайните си хидратиращи продукти. Препоръчително е използването на скраба не повече от 2 - 3 пъти седмично.
Определено бих купила голяма опаковка и бих препоръчала.







*Публикацията не е спонсорирана.

Коментари

Популярни публикации