Когато думите са излишни!

С години си даваш сметка за много неща. Не, че моите са много, но от гледната точка на едно 26 годишно момиче светът вече е различен... 
Аз съм човек, който не харесва особено рожденият си ден. До преди пет години, този ден бе отбелязван с големи партита до ранни зори в големи компании, но последните пет предпочитам тиха и скромна компания на брега на любимото синьо. Е, тази година се наложи да прекарам рождения си ден на друго любимо място и макар далеч от приятелите си, някои все пак успяха да ме изненадат доста приятно, за което съм им страшно благодарна. И понеже съм на вълна фламинго... виждате каква бе и изненадата... Нямаше как да не споделя с вас тази красота.. ;) 




Благодаря ви!



Коментари

  1. Рождените дни трябва да се празнуват и отбелязват запмнящо се!😘😘😘

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации