Good Box Summer Edition 2018

 Good Box Summer Edition e лятна лимитирана кутия, в която продуктите са предварително разкрити и тази година можеше да се избере из между два варианта - с био слънцезащитен продукт или олио за почерняване. Разбира се, аз избрах вторият вариант хихи


Първото нещо, което веднага грабна вниманието ми, когато отворих кутията е ексфолианта за тяло от #hashtagbody, който е на основата на кафе с морска сол, обогатен с натурални масла. Може би това е един от продуктите, които най-много исках да тествам. Подходящ е за тяло и лице и нямам търпение да го пробвам. Ще споделя мнение. :)

Разбира се, друг продукт, който очаквах с нетърпение е плажното олио, отново от #hashtagbody. Олиото обещава дълбока хидратация, като същевременно трябва да осигури ефективна защита от вредното действие на слънчевите лъчи. С него тенът трябва да се запази по-дълго и да предотврати беленето на кожата. Има приятен аромат на диня и нямам търпение да го пробвам.

Маслото от манго на Sezmar Collection Pure, което ухае просто божественно, също ме очаква и това май ще е първото, което ще тествам.

Друг продукт в кутията е хидратиращ душ гел от BEMA cosmetici. Ухае чудесно и също ще бъде тестван скоро.

Идва ред на един продукт, които аз лично не харесах и най-вероятно ще подаря на някого, и това е спреят за лице и тяло с аромат на краставица от Sevoa. Още щом го видях си пръснах на лицето и не ми допадна. Не мога да кажа друго за него. :)

Както в кутията за месец май, така и тук намираме интензивен хидратиращ нощен крем с Алое Вера от So'Bio etic. Както казах и в предната публикация, не ми допада аромата, но ще го използвам най-вероятно при пътувания, понеже е в мини версия и е подходящ за път. :)

Последният продукт, който намираме в кутията е RuscoVen биоГел от Абока. Това е продукт за крака, който трябва да даде тонус и еластичност на кожата и да намали чувството на тежест, особено в края на деня. Съдържа Бодлив залист, Див кестен, Центела  и Червена лоза. Без петрол, парабени, PEG, синтетика, парфюми ГМО.

Е това е Summer Edition на Good Box. Лично на мен ми харесва, въпреки, че с някои от продуктите още при първо четене се разбра, че няма да се разберем, затова пък повечето ще се тестват и ще споделя мнение. :) 

Коментари

Популярни публикации