Светът е футбол!

Лято по време на футбол! И като ще е футбол, нека да е като за световно.. ;)
Преди няколко дни, точно на рожденият ми ден започна световното първенство по футбол. И да, аз не се оплаквам, аз съм от онези момичета, които с радост ще седнат до любимия на дивана и ще изгледат всеки един мач от първеството. Ами да, аз обичам футбол. Всъщност съм прекарала доста време по стадионите и го правех с желание. 
Разбира се, никога няма да ме чуете да крещя срещу телевизора: гол, топка, дузпа, греда, съдия и пр., но с радост ще се радвам на хубавите голове и любимият отбор. Макар бирата, която да консумирам да е точно 3 глъдки за целия мач, тя винаги ще е изстудена и в хладилника, точно до мезето. А и чипса ще ни чака на масата. Та, какво е футбол без бира и чипс...
Няма да пропуснем и барбекюто, което с радост ще споделяме с приятели и ще си изкараме истинско българско лято на световно ниво! 
Времето прекарано с приятели, море и футбол е любимото ми, а гледайки поредния мач, с приятелска компания в любимия ресторант на брега на морето, ето това е безценно... Тези малки и на пръв поглед нищожни моменти ни карат да се чувставме живи и щастливи. Насладете се на лятото с футбол и дори нищо да не разбирате от тази игра, не пречете на любимия си да се забавлява, а вие винаги може да си вземете дълга почивка от работа и да изкарате няколко дни или седмици по женски на някой плаж... ;)

Както се вижда по-горе, дори манкюрът ми е в "крак" със световното, та нали светът е футбол!







P. S. Маникюрът ми е от преди 4 години, благодарение на един страхотен професионалист - Йовка Димитрова! ;)

Коментари

Популярни публикации