Спрей за блясък от Yves Rocher

Спреят за коса на Yves Rocher има лека текстура, която не омазнява косата и би трябвало да я прави по-бляскава. Основната съставка е екстракт от невен. Има би фазна формула и преди да се използва трябва да се разклати добре. Ароматът не е от най-приятните, но не е непоносим, поне аз така го усещам.

Използвам спрея от около месец и като цяло не съм забелязала кой знае какъв блясък на косата си, но си признавам, че определено я освежава по някакъв начин. Може да се използва както на суха, така и на влажна коса. Аз го използвам предимно на мокра коса, непосредственно преди сушене. Общо взето замених своя спрей за коса, който изпозвах преди това и които бе предназначен да предпазва косата от топлината, в случая от сешоара. Като цяло не съм разочарована от замяната, но не е и много удачна в случая, имайки предвид предназначенията и на двата продукта. За мен е важно, след като нанеса продукт на косата си, тя да стане мека и приятна на допир, докато я суша и след това. С този спрей го постигам на 90%.
Понякога използвам спрея и през деня, като избягвам да пръскам в корените, както е и препоръчително. Определено е едно добро освежаване за косата, но пък чак придаване на някакъв wow блясък, лично аз не виждам. 
Не знам дали бих купила отново, по скоро бих изпробвала друг подобен спрей за коса от марката. :)
Бих се радвала да ми препоръчате такъв или подобен продукт, от който вие сте доволни. :)







*Публикацията не е спонсорирана!

Коментари

Популярни публикации