До брат ми!

Скъпи Джон,
отново дойде любимото ми време от годината. Знаеш колко много обичам Коледа и колко мразя да те няма. Тази година за първи път ще я посрещнем без теб. Тази година за първи път ще я посрещнем с едно малко прекрасно създание, което трябваше да те нарича "вуйчо". С ръка на сърцето ти казвам, че не мога да се зарадвам на второто, заради липсата на първото. Пиша ти това,  за да ти кажа, че това малко създание сега спи на твоето място, тази година я приехме и в екипа на Дядо Коледа. Ще се постарая да я направя добър човек. Знам колко не обичаше снимките, но винаги заставаше до нас. Знам и че за нея щеше да го правиш още по-често. Липсваш ми ужасно много. Обещавам ти, че всеки ден ще продължавам да и разказвам за теб и всяка година ще получава подарък от теб, защото братчето ми, ти винаги ще си останеш част от мен. Ти винаги ще си половината ми сърце! 


P.S. Сега където и да си... Весела Коледа! 

J.J., Mia, Ekaterina 

Коментари

Популярни публикации