Едно фламинго и Weleda...

Събирайки багажа за поредното лятно приключение, нямаше как да пропусна любимата тениска с фламинго и ароматният душ гел от Weleda. Това мини сладурче бе в кутията на Good Box за месец юни и се вписа чудесно с козметичната ми чантичка при пътувания. Основната съставка на душ гела е нар, обогатен с ценни масла от сусам, слънчоглед и макадамия. Много нежен и приятен аромат. През горещите летни дни е хубаво да избираме леки и нежни аромати, ненатрапчиви и силни, защото в комбинация с жегата навън, ароматът може да се окаже непоносим дори за самите нас.. а да не говорим и за околните хиххи Честно казано, аз и през зимата обичам по-леките аромати, затова това при мен не е проблем. 

И докато всички се приготвяме за страхотни плажни изживявания, няма как да пропусна и любимото фламинго. Е, добре де, чак пък да ми е любимо - не, но напоследък страшно много го харесвам и явно несъзнателно съм се сдобила с какви ли не неща във формата на фламинго. Вече не знам, останало ли е нещо, което да нямам с фламинго хаха в кръга на шегата, разбира се. Но освен нещата, които сама съм си купила и направила, дори приятелите ми са забелязали тази моя страст това лято и дори те ме изненадаха с фламингоооо хахах Явно това лято ще е на тема фламинго за мен, затова и вие намерете нещо, което да ви радва толкова, колкото и мен и не забравяйте да го сложите в куфара си за лятната почивка. ;)
Летните почивки или командировки са нещо изключително приятно за мен, затова и с удоволствие се подготвям за тях. Ако пътувате за дваа-три дни в командировка или на кратка почивка, козметика в такива мини варианти ще ви свърши чудесна работа и няма да се налага да носите пълнорамерни продукти и да се чудуте къде точно да ги наместите в куфара си.


P.S. Никога не тръгвайте без усмвка и настоение. ;)
По-глупава статия не знам дали съм писала, ама защо пък не.. хахха ;)
Та кой нормален ще събере фламинго и Weleda??? 
ха-ха-ха






*Публикацята не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации