Созопол и неговите красиви вечери... ;)

Винаги съм харесвала повече южното черноморие, не защото намирам нещо лошо в северното, а просто защото израснах на южното, а както знаем детските спомени са най-хубави. 
На едно от последните ми пътувания бяхме в Созопол. Не бях ходила там повече от 11 години, което означава, че съм била на около 13-14 години и разбира се, нищо не помня от тогава..  Сега обаче го запомних. Както вече писах в блога, ние бяхме отседнали във вилната зона и добре, че беше така...  Не знам дали бих преживяла дори ден на оживените централни улици, в който и да е курортен град през лятото. Цялата тази "еуфория", блъсканица, смесени миризми от различни храни и пр... Не! Отдавна, вече не. Все повече предпочитам тихи и спокойни местенца, на които да се прибереш след някоя парти вечер от красивите плажни заведения. Да, аз обичам предимно заведения близо до плажа, било то барове, ресторанти или каквито и да е други. Просто обичам морето да е близо до мен. Та, след моите лирични отклонения да се върнем на Созопол и нощите там. Сами може да видите, разбира се, колкото е възможно от снимки, но все пак може да придобиете представа за каква красота става въпрос.. Просто невероятно! Насладете се на снимките, а ако имате възможност посетете това красиво местенце. 












Снимките са от пристанището на Созопол, където ние имахме възможността да вечеряме, в един красив ресторант с прекрасна гледка. 


Коментари

Популярни публикации