Пет начина да освежим лятото.. ;)

Днес искам да ви представя пет мои начина за освежаване на лятото.
Разбира се, това са свежи, студени летни напитки - фрешове и коктейли.
Миналото лято бях предизвикана да направя парти, на което темата му бе коктейли, та от там идват повечето освежаващи напитки.

Първата и може би най-освежаваща напитка, това е истински фреш от портокали или прясно изцеден портокалов сок. Казвам истински, защото в него няма нищо друго освен портокали и лед. В някои от случате, разбира се, може да добавите и лимон и листа от мента. За мен това е страхотна комбинация и силно препоръчвам  на всички. 

Друг вариант на свежа напитка е фрешът от ягоди. Отново основните съставки са ягоди и лед. Пресни, изцедени ягоди с малки парченца. Тук искам да подчертая, че фрешът е правен на ръка, не със сокоизтисквачка, затова и изглежда така  гъст. 
Страхотен начин да завършите деня.

Това е един от най-красивите ми коктейли, поне според мен хаха
Любим сок от червени плодове в черупка от кокосов орех, украсен с пресни плодове и остатъчен вкус на кокос. 

В най-горещите дни прибягвам до прясно изцедени лимони и лайм с листа от мента. Нещо божествено. Силно препоръчвам.



Последното ми предложение е отново сок от пресни плодове, но този път от сокоизтисквачка и към него добавени резенчета такива и много лед. 

Това са моите предложения за охлаждане на лятото. Разбира се, препоръчително е да се пият на брега на някой плаж или край басейн с бански на вас... хахха Ще се радвам да споделите с мен и вашите "рецепти" за свежи летни напитки. 
Ах, лято, горещо си и те обичам! :)






Коментари

Популярни публикации