Моите топ 3 за месец юни / 2018

И юни си отиде.. А как само го обожавам.. И не, не защото съм родена през този месец, а защото той носи един нов, чакан, топъл зарят, който всъщност ми липсва цяла година. Колкото и да обичам студеното време, истинската ми любов е лятото. Красиво, синьо, зелено, горещо, понякога непоносимо, но лято.. Любимият ми сезон. Но стига за лятото, за него ще си говорим друг път, днес искам да ви представя моите топ три за месец юни. По принцип ми е страшно трудно да намеря цели три любими продукта за изминалия месец, но си признавам, че юни месец бе богат на нови и качествени продукти, затова лесно избрах таз месечните любимци. ;)

Първият продукт, който слагам в класацията този месец е почистващ гел bioten Detox от Bioten Bulgaria. Един продукт, в който се влюбих от пръв поглед и за който скоро ще разкажа повече. Съдържа 100% естествен въглен, за да почисти и детоксикира кожата. Гелът почиства страхотно, без раздразнения и зачервявания. Аз много държа на почистващте продукти и съм много взискателна към тях, както и трябва да бъде всъщност, затова се радвам, че попаднах на нещо качествено и подходящо за мен.

Друг любимец в класацията е маслото от манго на Sezmar Collection Pure, за което може да прочетете повече тук. Истината е, че не мога да устоя на този божествен аромат. С него се пренасям на някой тропически плаж с коктейл в ръка и много, много мечти... хахах Има страхотна консистенция и аромата остава с дни, буквално. Не съм срещала по-ароматно и приятно масло. Препоръчвам!

Третият любим продукт за юни е балсамът за тяло със стягащ ефект от Elfeya cosmetics. Един много, много любим продукт за тяло, който със сигурност бих купила отново, както и останалите два продукта в класацията. Балсамът за тяло е с етерично масло от розмарин  и грейпфрут. При първия мириз не бях впечатлена от този аромат, но при всяко следващо отваряне на кутийката, не можех да спра да му се радвам. Опаковката е почти празна, което само по себе си говори много, при налични над 30 продукта за тяло у дома.. хаха Повече за маслото може да прочетете тук.

Е, това, за момента е най-любимата ми класация. Както и друг път съм казвала, не всеки месец ще има такава, защото на сила любимци няма да си избера.. но ако всички месеци са като този ще е рай за душата хахах ;) 







*Публикацията не е спонсорирана.

Коментари

Популярни публикации