Лосион за тяло с Алое и Асаи от Neobio Natural Cosmetics

Един лосион за тяло от Neobio Natural Cosmetics, към който бях любопитна и признавам си, леко скиптична. Био сокът от алое акай бери осигуряват интензивна влага, връщат еластичността и стегнатия вид на кожата, което го прави изключително подходящ за нанасяне след излагане на слънце. Лосионът съдържа соя, ший и сладък бадем, които проникват дълбоко и правят кожата мека и нежна на допир. Маслото от гроздови семена забавя стареенето на кожата, а биоасаи бери на прах подпомага детоксикацията и еластичността. Лосионът е подходящ за всеки тип кожа и е 100% натурален продукт. 

Има приятна и лека консистенция. На пръв поглед си помислих, че ще е от онези лосиони с много течна констенция, която е почти като вода, не попиват кой знае колко и по-скоро изсъхват на повърхността на кожата. Да, такива лосиони има и това са лосионите за тяло на avon - nutra effects. Не съм срещала по-ужасни лосиони. Та, стига за тях, да се върнем на лосионът от Neobio. Определено останах изненадана от него и като аромат, и като конситенция и най-вече като действие. Истината е, че попива чудесно, не остава мазен филм и ухае приятно. Използвам го повече от две седмици, всеки ден и определено ми харесва. Както не веднъж съм казвала, аз търся силно хидратиращи продукти, заради сухата ми кожа, особенно в часта околко ръцете и съм изключително доволна, когато попадна на такъв. Определено бих купила отново и бих препоръчала.

Тук може да видите и състава му.







*Публикацията не е спонсорирана.

Коментари

Популярни публикации