Моето дневно меню

Както вече сте разбрали от заглавието, а и от снимките, днес ще си говорим за храна. По принцип не съм от най-ранобудните и всички, които ме познават знаят това. Именно поради тази причина дълги години винаги пропусках закуската, но в последните две-три години гледам винаги, когато се събудя по-рано да закуся. Не веднъж съм казвала, че аз страшно много обичам авокадо, затова и почти винаги то присъства в закуската ми. В днешния ден съм избрала за закуска мини авокадо тостове. Мини, защото са направени от франзела, понеже само такъв черен хляб имах. Разбира се, има най-различни вариации на авокадо тостове, аз самата всеки път експериментирам с подредбата и украсата на чинията си. Тук ще вметна, че постоянно ме питат как точно имам нерви да наредя всичко и тогава да го ям. Ами така, имам нерви за това.  В случая съм избрала намачкано авокадо, върху кръгчета от франзела, като към тях съм добавила микс от различни семена, маслини и резенчета домат. Много е вкусно и препоръчвам. 

И понеже, както казах, аз не съм от най-ранобудните, съответно закусвам не в осем часа сутринта, затова и докато стане обяд все още не съм чак толкова гладна, затова по принцип обядът ми е някаква лека, свежа салата според сезона. Тук съм избрала микс от зелена и червена салата с любимите маслини и филирани бадеми. Един добър избор за обяд.

Като за следобедна закуска винаги може да си вземете пресни плодове, отново според сезона.

И ако имате един такъв сладур, с който вече съм ви запознавала тук.. Спокойно, той ще ви помогне с чинията с плодове, а и не само с нея... ха-ха

И понеже в повечето случаи обядът е доста лек, за вечеря си избирам някакво месо. Обикновено това е пилешко, както и в днешния ден, който съм решила да ви покажа. Това е чисто пилешко филе с много подправки, защото аз ги обичам, опечено без мазнина на тиган, разбира се може и на скара или барбекю. За гарнитура отново избирам свеж микс от салата или пресни зеленчуци според сезона. 
Е, това бе моето примерно дневно меню. Пропуснах да кажа, че през целия ден пия много вода. Аз съм от хората, кото не забравят за водата. Ще се радвам да споделите какво обичате да похапвате и вие. 


J. J.

Коментари

Популярни публикации