Почистващ гел Bioten Detox

Страшно много харесвам и търся качествени, почистващи продути за лице. Като цяло кожата на лицето ми не е от най-проблемните и дори в тинейджърските си години, кожата ми не е страдала от типичното за възрастта акне. И между другото съм страшно благодарна за това. Въпреки всичко, обичам да почиствам лицето си с добри продукти, както всяка една дама всъщност. 
На този почистващ гел попаднах съвсем случайно, след като ми бе изпратен, като подарък от Bioten Bulgaria. Почистващият гел съдържа 100% естествен въглен, за да почисти максимално кожата и да я детоксикира. Има нежна и лека текстура, почиства страхотно, без да дразни кожата и да остава зачервени участаци по нея след употреба. Използвам го от около близо два месеца и съм страшно доволна. 
Тестът, през който минават всички почистващи продукти при мен е следният: Първо почиствам добре лицето с измиващият гел или пяна, зависи какъв е почистващият продукт. След това минавам лицето си с чисто тампонче за премахване на грим, напоено с мицеларна вода или тоник за лице и ако след него има мръсни участъци по тампончето, то почистващият продукт не си е свършил работата напълно. Разбира се, понякога давам и втори и трети шанс на почстващият продукт, но ако и след тях положението е същото, просто преминавам на следващият набелязан продукт. За щастие при този почистващ гел няма никакви остатъци и кожата винаги е почистена добре, което ме спечели и дори влезе в класацията ми за любимци за изминалия месец. Та, какво повече да искаш от един почистващ продукт. 
Почистващят гел използвам заедно с дневен и нощен крем на една от сериите на марката, които също много ми харесаха и скоро ще споделя малко повече и за тях. Като цяло, от един изненадващ подарък аз открих нещо подходящо за мен, което може би, признавам си, щях да подмина в магазина.. ;) 












*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации