Масло от лешник и слива / Серум за лице

Масло от лешник и слива или както пишеше в упътването - серум за лице от Healthy Oils. Към този продукт подходих с недоверие, както  към почти всички, които изпробвам за пръв път хаха. За мен има силен и леко натрапчив аромат, но не непоносим или неприятен. Все пак лешници и слива, би трябвало да е нормално. След душ кожата ми става много суха и имам нужда от добра хидратация, знаете, казвала съм и друг път. Нанасям олиото в минимални количества, хидратира добре, но не попива така, както ми се иска, а именно напълно. Може час след, като съм го нанесла да има лъскав филм по лицето ми, като тогава просто попивам с дланите си остатъка от маслото, което не е попило в кожата ми, за да не остане следи по възглавнцата. Пак казвам, слагам едва няколко капки от олито и не прекалявам. Като изключим тази подробност, която, като цяло не е малка, олиото ми върши страхотна работа и не се налага употреба на крем за лице, но наистина не ми харесва факта, че не попива изцяло.
100% натурален продукт. Опаковката е от 20 мл. и е доста икономична, имайки предвид нужното количество продукт за едно нанасяне. Цената му е около 9 лв. 
Може би, бих се замислила дали ще купя отново и по-скоро ще пробвам друго подобно масло за лице. Разбира се, това е действието върху моята кожа, на друга кожа, може и да попива напълно, но при мен просто не е така. 
Ще се радвам да споделите, ако сте използвали това масло и как ви действа на вас? :)







*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации