Запознайте се с .. Видо! ;)

Както повечето от вас, които ме следват в някоя от социалните мрежи, знаят, че аз обожавам животните. Имам две кучета и един котарак.. Добре, че живея в къща хахах
Днес искам да ви представя най-новият член на семейството и това е Видо.
Видо е едно красиво зайче, което обича чипс, страх го е от паркета в спалнята и с удоволствие би изял кабела на лаптопа ми хихихи ;) За името не питайте, не съм го избирала аз хахха
Зайчето дойде у дома като подарък и ме спечели веднага. Като цяло е много послушен, но понякога(или всяка вечер) нощем се разиграва и може да те събуди от игра в клетката си, ноо това не е никакъв проблем вкъщи.
Обича да се разхожда из цялата къща, както и навън в райграса, затова се радвам много на пролетно време навън. Изключително много плаши котарака, без дори да е помръднал, още щом го забележи и бяга от където е дошъл хахха Като цяло не е скучно с тях. ;) 
Таа, в общи линии, това е Видо и се радвам, че по стечение на обстоятелствата попадна у дома.

Поздрави и целувки от него! ;) 




Коментари

Популярни публикации