Шампоан с ниаули и гуарана за сила и блясък SO'BiO etic

Шампоан с ниаули и гуарана за сила и блясък на косата от SO`BiO etic. Шампоанът обещава да хидратира, подхрани и да възвърне естествения блясък на косата.Обогатен е с чист сок от алое вера с омекотяващо действие и растителни захари от пшеница със защитно укрепващо действие. Без съдържание на силикони, PEG и наночастици. 
Шампоанът бе в кутията на Good Box за месец септември, което означава, че не бе мой личен избор, но както знаете аз съм отворена да тествам различни видове шампоани и продукти за коса. 
Шампоанът има на пръв поглед лека текстура, но остава един тежък филм върху косата ми след употребата му или поне аз така го усещам. Пени се добре, но трудно се измива, поне от моята коса, като след него има един леко лепкав слой, който честно казано не е много приятен. Като цяло измива добре и определено не изсушава косата. След подсушаване, косата изглежда добре и е мека на допир, но едва ли бих купила отново. Просто не е моят продукт. Подходящ е за всеки тип коса и съдържа 99% натурални съставки. 
Пробвах го едва няколко пъти и директно отиде при резервите ми. Може би няма да стигна до края на опаковката. Определено не е моят шампоан, въпреки чистият му състав, но именно заради това бих пробвала друг вид от марката. Ще се радвам да ми препоръчате някой, който сте пробвали и от който сте доволни. :) 



Коментари

Популярни публикации