PUR BLEUET Демакиант от Yves Rocher

Демакиант от любимците ми - Yves Rocher
Един много, много любим за мен продукт. Продукт, без който не преминава и един мой ден. Освен, че обичам да тествам различни видове шампоани, други любими мой продукти са почистващите такива за лице и не само. Няма значение дали ще е мицеларна вода, почистващ тоник или обикновен демакиант за лице. Важното е да почиства добре и да мине през моя тест за това, за който вече съм ви споделяла /ха-ха/.. ;)

Демакианта почиства страхотно кожата на лицето. Има лек, ненатрапчив аромат. Премахва всички следи от грим и други замърсявания. Подходящ е за чувствителна кожа и също така за дами, които носят контактни лещи. Лично аз, нямам проблем с чувствителността, нито нося лещи, но пък често при различните продукти се случва да имам силно парене или щипане в зоната около очите. За щастие с този продукт не е така. Може би си паснахме от първия допир/ха-ха/. Използването му е лесно, както при всеки друг такъв или подобен продукт. Нанасяме малко количество върху тампонче за почистване на грим и деликатно почистваме клепачите, миглите и цялото лице. Не се налага измиване след това, макар, че аз го правя. Използвам го предимно вечер и всеки път, когато искам да почистя лицето си. Не дразни кожата и не я изсушава, а моята  по принцип много бързо се изсушава от подобни продукти. Както казах, май си паснахме от самото начало.

Определено бих купила отново и бих препоръчала. 

Коментари

Популярни публикации