Масло за тяло с жасмин от Sande natur cosmetics

Едно масло за тяло с жасмин от Sande natur cosmetics , което всъщност ми харесва. Казвам "всъщност", защото когато отворих за пръв път бурканчето, очаквах да помириша аромата на жасмин, а реално ми замириса на друго и останах леко разочарована. Но въпреки това, реших, че ще му дам шанс, понеже /казвала съм и преди/ много обичам такъв тип продукти.

Боди Бътър Жасмин е със специално комбинирани натурални масла, които хидратират, омекотяват и подхранват сухата и изтощена кожа в дълбочина. Подходящ, както за студените, така и за горещите летни дни. Лично аз използвам масла за тяло целогодишно. Лятото запазват хидратацията на кожата и не и позволяват да се бели, след прекомерно стоене под слънчевите лъчи, а зимата я хидратират, след като е загубила влажността си от студения вятър и ниските температури навън. Маслото е подходящо за всеки тип кожа. Съставките му помагат не само при изтощена и суха кожа, но и при някои зачервявания, обриви и дори напуквания. И понеже аз имам рана от одраскване на китката на ръката и мажейкия я с това масло, раната зарасна без да ми създава допълнителни проблеми.
Има приятна, мека и лека консистенция. Кожата става гладка и мека на допир. Използвам го предимно вечер, след душ. Хидратира кожата много добре, попива бързо и не остава следи по завивки и чаршафи. Определено е продукт, които бих препоръчала и бих купила отново.
Цената за 100мл. е 16лв. :)







Съдържание (INCI): Масло от карите (Shea butter),Кокосово масло (Cocoes oleum), Палмово масло (Palmam oleum), Масло от Макадамия (Macadamia oleum), Масло от авокадо (Avocado oleum), Аромат Жасмин  (Aenean odore).

Коментари

Популярни публикации