Какаото, което аз избрах!

Два продукта за тяло, които не спирам да ползвам целогодишно. Лосион за тяло и крем за ръце с какао. Въпреки, че не съм фен на шоколада във формите му на храна, много харесвам аромата на какао в козметиката си. През годините съм изпробвала какви ли не хидратиращи продукти за тяло и ръце и бих казала, че като тези двата не съм срещнала. Като цяло мнението ми за серията avon care не е много добро, но както знаем, всяко правило си има изключение и явно тези продукти са моето изключение. И всъщност само тези два продукта от серията, защото не харесвам консистенцията на останалите им. 
Тук ще подчертая, че консистенцията на крема за лице, ръце и тяло, което се предлага в опаковка от 400 мл. е коренно различна от тази на маслото за тяло от 200 мл.. 
Аз харесвам и използвам опаковка от 400мл., но ще подчертая, че не ми харесва лепкавия слой, които остава на лицето ми, затова го използвам само за тяло. Просто страхотни продукти. Крем-лосионът не е от най-гъстите и попива много бързо, а хидратацията не мога да сравня с никоя друга. Използвам го върхо цялото си тяло предимно вечер, след душ, както и лятото, когато съм с къси панталони. Успява така да хидратира и подхрани кожата ми, че чак предотврътява беленото и след изгаряне. Как да не заобичаш такъв продукт за тяло хихиих 

За кремът за ръце, мога да кажа, че той единственият крем на ръце, които харесвам от avon, понеже повечето им от тази серия са много редки и трудно попиващи. Тук се сещам за една случка последният път когато бях в централен офис, спешно се нуждаех от крем за ръце, които да хидратира и омекоти кожата на ръцете ми, че издирвах точно този крем с какао, просто защото само той може това.

Това са единствените два продукта от тази серия, които съм използвала многократно и продължавам да използвам. :) 
Вие какво мислите за тях? 




Коментари

Популярни публикации