Торта Raffaello!

Както не веднъж съм казвала, готвораството не е за мен, но пък тортата, която ще ви представя днес ми се получи, смея да твърдя, много добре, разбира се с помоща на приятел.. хихихи Тортата бе за рожденният ми ден миналата година, който аз по принцип не обичам, но въпреки всичко, реших да зарадвам близките си с нещо сладко. И разбира се, не очаквайте от рецептата да е wow...  Все пак аз съм я правила хаахха..

Необходими продукти за три блата:
3 яйца
1 ч.ч. захар
1/2 ч.ч. олио или кокосово масло
2,5 ч.ч брашно
1 ч.л. бакплувер 
1 ванилия (пожелание)

Тук е момента да спомена, че помоща от приятел е точно за този момент с разбъркването и печенето на блатовете. Прави се по стандартния начин. Разбиват се яйцата със захарта, след което към тях се добавя олиото или кокосовото масло, след това прибавяме брашното, бакплувера и ако сме решили ванилията. Печем в предварително загрята фурна на 180 градуса до готовност. 

Небходими продукти за крема и декорацията:
Заквасена сметана 400 гр.
Кокосови стърготини около 100 гр.
Няколко бонбона Raffaello

Разбиваме заквасената сметана заедно с кокосовите стърготини и след това започваме да нанасяме върху всеки блат, като на последния може да добавим още малко кокосови стърготини. Завършваме декорацията с няколко бонбона Raffaello, които по принцип може и сами да си направите. Моите бяха купени.
Не е най-здравословната торта, но реално погледнато, няма такова понятие, като "здравословна торта" хихих Знаете, че не съм фен на сладкото по принцип и през годините се е случвало, дори да не опитам от тортата си за рожденния ми ден, но пък обичам да се опитвам да правя някакви неща в кухнята. 







P.S. Тази торта поне я опитах, само заради кокоса, който обичам много! :) 

Коментари

Популярни публикации