Да се влюбваш отново и отново...

Мечтите са тези, които ни карат да вярваме, че няма невъзможни неща. Когато си на 16 и си помислиш, че си срещнал правилният човек, животът така преобръща нещата, пренаписва историята, че може даже и свят да ти се завие..  Изпраща и теб, и него в двата края на света, ти на юг, той на север, или в случая аз на изток, той на запад. Все едно на къде, щом накрая пак се срещате точно там, където сте били спрели. Хората казват, любов, съдба или "чувството за хумор на живота", както аз го наричам. Този хумор, не ми харесва! Но никой не ме пита... И живея, и се влюбвам, отново, и отново, и все в него... До кога? 

И няма значение, дали си на 16, 24 или чакаш 26-тите да дойдат и да настъпи десетилетието.. десетилетието, преобърнало живота ти... Десетилетието, което въпреки разстоянията, посоките, навиците, целите и пр. е успяло да запази онази искра от огъня, за която мнозина мечтаят, но малцина намират.
И аз живея, и се влюбвам, отново, и отново, и все в него...вече десетилетие...  До кога? 
Питам!






*J.J.

Коментари

Популярни публикации