Пълнено авокадо

Както знаете - обожавам авокадо! Затова и се опитвам да го консумирам по различни начини. Между другото, любопитен факт е, че се препоръчва консумацията на не повече от половин авокадо на ден. Е, аз понякога стигам  до цяло, но гледам да спазвам тази препоръка от специалистите. Днес реших да експериментирам с вечерята и да  направя пълнено авокадо. Само да уточним, правя го за първи път, както повечето рецепти в блога. Разбра се, рецептата е бърза и лесна, точно като за мен, а резултатът е на лице.
Необходими продукти за две порции:
2 бр. авокадо
1 домат
2 белтъка
100 гр. сирене
пресен магданоз на вкус
черен пипер и сол на вкус

Първо нарязваме авокадото на две и отстраняваме семката му. След това смесваме белтъците със сиренето и към тях добавяме ситно накълцан магданоз и черен пипер на вкус. Аз сол не съм слагала, защото сиренето бе достатъчно солено. След като добре разбъркаме сместа с помощта на вилица, можем да започнем да пълним половинките авокадо. Накрая покриваме с тънко нарязано парче домат и слагаме да печем с предварително загрята фурна на 180% за около 20-25 минути. 

След като сме изпекли авокадото, декорираме чинията по собствено желание и сервираме. Бон Апети! ;)

Накрая поръсих чинията с чиа семена. Другият начин за пълнено авокадо е, като запечем сместа отделно и я добавим към сурово авокадо, което е предпочитаният от мен вариант.


J. J.

Коментари

Популярни публикации