Моите топ 3 за месец септември / 2018

 След като юли и август пропуснах тази рубрика се оказва, че любимците ми за септември, всъщност са част от любимците ми това лято. Да, с радост мога да кажа, че използвах и трите продукта за които ще си поговорим днес с голямо удоволстве до самият им край.


Разбира се, първият продукт, който включвам в класацията този месец е един душ гел на Weleda. Това мини беше в кутията на Good Box  за месец юни и пасна чудесно в козметичната ми чантичка по време на пътуване. Та общо взето доста почивки обиколи това лято с мен, докато му дойде реда /хи-хи/ Много нежен и приятен аромат с основна съставка нар. Определено бих си взела и по-голяма разфасовка.

 Вторият любимец този месец е това масло от лешник и слива на Healthy Oils, за което вече съм ви разказвала. Харесва ми, въпреки, че не попива толкова бързо, колкото ми се иска на мен, но с удоволствие си го използвах до край. Хидратира кожата чудесно. Бих купила отново.

 И третият ми любимец този път е лосион за тяло с Алое и Акаи от Neobio Natural Cosmetics. В този лосион съм влюбена. Има приятен и лек аромат. Попива бързо и хидратира кожата напълно. Какво повече да искам от един такъв продукт. Определено бих купила отново. 

И трите продукта бих препоръчала и бих купила отново. Повече за всеки, може да прочетете в линковете към тях. :)


Коментари

Популярни публикации