Почистваща антиоксидантна маска за лице Anew Defend & Repair

Почистваща антиоксидантна маска за лице Anew Defend & Repair. Маската обещава премахване на токсините от въздуха, да абсорбира излишния себум, като в същото време трябва да подмлади кожата, като изглади фините линии и бръчици. Маската е от серията Anew Clinical на Avon. По принцип тази серия е предназначена за дами 30+, но все пак реших, че тестването на една такава маска няма да ми навреди. 

Маската се нанася върху лицето и се стои с нея около 10-15 минути. Първоначално започна да ми люти на очите, защото я бях нанесла по-близо до тях, но след като отстраних малко количество от нея, вече не се усещаше нищо. Маската изсъхва бързо. След нужния престои се измива хубаво с вода. За по-добра прецизност използвам четка за нанасяне на маски. Мисля, че е по-удобно, не си цапам целите ръце и е по-хигиенично.

Има различни видове четки за маски за лице, било то силикови или с косми. Аз лично съм пробвала и от двата вида и честно да си призная, тази силиконовата ми харесва повече.

Определено ми хареса действието на маската. Кожата се усеща гладка и не е зачервена след употребата и. Разбира се, колко са изгладени бръчиците не е нещото, което мога да забележа или нещото, което съм търсила. Все пак това с изглаждането на бръчки не е така просто /ха-ха/... Та, като почистваща маска, мисля, че си върши страхотно работата. Както не веднъж вече съм казвала, всички почистващи продукти при мен минават теста с тампончето, за да разбера дали наистина изпълняват, това което са обещали. Теста с тампончето е следният: минавам лицето с тампонче напоено с мицеларна вода или тоник и ако няма следи от замърсяване по него, то почистващият продукт си е свършил работата. 
Цената на маската е около 32-33лв.





*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации