ELIXIR JEUNESSE UV ЗАЩИТА SPF 30

Когато става въпрос за козметика, аз съм от хората, които не обичат да експериментират и да тестват всичко, което се появи на пазара. Наскоро ви бях разказала за моят Mission режим  в последните месеци и въпреки, че съм страшно доволна от него, все пак си позволих да "залитна" и по един друг продукт от бялата козметика, който също не ме разочарова. Това е детоксикиращият дневен крем за лице с SPF 30 от Yves Rocher. Кремът трябва да предпазва кожата от външни агресии и да я възстановява. Подходящ е за всеки тип кожа. Използвам го от около месец и ми харесва крайният резултат, въпреки че за мен този крем има доста тежка текстура или поне аз така го усещам на кожата си, непосредствено след като го нанеса. Попива бързо и това усещане изчезва. Хидратира изключително добре и така, кожата запазва влагата си през целия ден. Не лепне и благодарение на високия си фактор я предпазва от вредните слънчеви лъчи. Няма някакъв натрапчив аромат, напротив съвсем лек и приятен. Има удобна и компактна опаковка, понеже е само 30 мл. и е много подходящ за пътувания. Лично аз вече съм го насочила натам. И понеже е в тубичка няма опасност от допълнителни замърсявания, както при крем, в който бъркаме с пръсти. Това ми харесва. Определено е продукт, който бих препоръчала. Като цяло харесвам продуктите на Yves Rocher и смятам, че отлично отговарят на изискванията ми за качество. Имам доста любими техни продукти, но това е първият крем от бялата им козметика, който ползвам и смятам да не е единствения. ;) 


Коментари

Популярни публикации