Ако искам ще нося различни чорапи и ще обичам най-неправилният мъж!

Има едно неписано правило, че чорапите винаги се губят. Чувала съм поне. Слагаш ги да се перат и накрая единият винаги липсвал. Е, до сега чорапи не съм си губила за разлика от ума. И както би казал един мой близък: За да го загубиш, първо трябва да го имаш. /ха-ха/ Ами намира се от време на време, не е като без хич.  Но да се върнем на темата. Не знам защо, но днес цял ден ги мисля тия чорапи. И се чудя, кой точно каза, че чорапите трябва да са еднакви? Е да, би било нормално да са еднакви, но така слагаме някакъв вид етикет за това кое е нормално и кое не. Честно да си призная, на мен не ми пречи. Ама въобще не ме интересува кой как възприема моите чорапи. Та, нали са си мои. А и за да ги види, първо трябва да се събуя. За да се събуя пред него, значи сме в нас или в тях, а щом сме на едно от двете места, то със сигурност не са от значение чорапите. И не, не съм си загубила или объркала чорапите. Изборът си е мой, както и всеки друг, който правя. Някой може и да си мисли, че на мен ми трябват еднакви чорапи, но само аз си знам, че не това е най-важното. А и колко хора всъщност се осмеляват да излязат от дома си съзнателно с различни чорапи, просто защото така са решили. Така им харесва. Така искат. В крайна сметка никой не е длъжен да дава обяснение, на който и да е било, за каквото и да е било. Важното е как се чувствате самите вие. Общо взето моите чорапи са си мой избор. И ако искам ще ходя с различни чорапи и ще обичам най-неправилният мъж. Само да искам. Искайте и вие! ;) 



J. J.

*Чорапите са от H&M

Коментари

Популярни публикации