"Стара съм за тези неща!"

Попадайки случайно на статията: Изповедта на една 50-годишна жена, осъзнавам че на 26 и аз се чувствам така. И да ви кажа, не е никак лошо това чувство. Даже се радвам, че няма да прекарам остатъка от живота си в мисли за това, какво ще кажат хората и пр., всъщност аз съм човек, който никога не се е притеснявал какво ще кажат хората. Аз не живея за хората и те не изплащат моите грехове, затова, ако обичате, трайте си... Грам не ме интересува дали ще харесате мъжа ми, какво ще кажете някой ден за възпитанието на децата ми и още по-малко дали ви харесва новата ми прическа. Ами да, преживейте го. Чувствам се стара, за да влагам енергия в мисли, за това какво ще кажат хората... Хората винаги ще говорят, те друга работа си нямат. В крайна сметка и не ги съдя, даже ги съжалявам, че са опрели точно до моят живот /ха-ха/...
Никога не съм си мълчала, винаги съм казвала каквото мисля и в повечето случаи това ми е носело само неприятности, но това съм си аз. Да мълчат останалите, като не им стиска да си кажат мнението... Относно неудобните обувки, обувам ги веднъж годишно и то по собствено желание, за да разбера, че съм щастлива и на ниски обувки. Никога не съм се извинявала за безпорядъка в дома ми. Ами, ако трябваше да оправям всеки ден тези 120 квадрата, нямаше да имам време дори да се наспя, така, че и тук няма да ме видите да се притеснявам от факта, че има чифт пантофи посредата на коридора и че не съм имала време да оправя спалнята. Ами да, бързала съм за нещо по-важно. А и в крайна сметка, каква работа имате вие в моята спалня... От години изхвърлям всичко ненужно. Не комуникирам с  неприятни за мен хора. Точно по тази причина сама се лиших от някои приятелства от миналото. Не съжалявам. Сега са просто добри познати, с които бих изпила някое съботно кафе, нищо повече. И определено не вярвам, че всеки човек е добър. Така де, ако си добър защо правиш лоши неща перманентно... 
Вярвам, че невлагайки излишна енергия в мисли, затова "какво", "защо", "ама как" и т.н., живеем много по-ползотворен и пълен с любов и щастие живот. Така, че колкото по-рано стигнем до този извод, толкова по-добре ще прекараме остатъка от живота си. И не ме е страх да кажа: "Стара съм за тези неща!". И така да е, чувството е страхотно. :) 


J. J. 

Коментари

Популярни публикации