Коригиращо дермо олио за лице и тяло

Коригиращо дермо олио за лице и тяло от Avon Bulgaria. Комбинация от масла за подобряване вида на белези, стрии и пигментация. Маслото има за цел да подобри вида на кожата, както от нови, така и от вече съществуващи белези, стрии и пигментация. Обещава по-стегнат вид на кожата и дълбока хидратация. Съдържа 5% витамин С, който изравнява тена на кожата.
Използвам олиото от около месец предимно за хидратация на лицето, ръцете и деколтето. Не се опитвам да преборвам някакъв тип пигментация, просто защото нямам такава. Истината е, че аз много обичам такъв тип продукти и съм ползвала страшно много и различни видове. Към това олио съм със смесени чувства. Наистина хидратира добре кожата, озарява я добре, усещането на мекота след употребата му е на лице, но може би очаквах нещо повече от него...
Аз имам изключително суха кожа на ръцете и да си призная не виждам промяна в това отношение от цялостното му представяне, за разлика от други продукти, които съм ползвала преди. Не видях разлика и в белезите, а такива имах на ръката от одраскване. Има лека текстура, по-течно е от други видове олиа и съответно свършва по-бързо. Не остава петна по завивки и калъфки. Определено е продукт от по-висок клас и може би ще си купя втора опаковка, за да му дам повече време и да постигна желаният резултат. Ще се радвам, ако някой го е ползвам и сподели мнението си за него. :)



*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации