Хидратиращо слънцезащитно мляко SPF10 от HRISTINA Cosmetics

На това хидратиращо слънцезащитно мляко от HRISTINA Cosmetics, попаднах съвсем случайно, т.к. то не бе личен избор, а бе в кутията на Good Box за месец юни. Ще бъда честна и ще си призная, че подходих с недоверие към него, но истината е, че бях приятно изненадата. Овлажняващото слънцезащитно мляко е с SPF 10, което говори само по себе си, че ако имате по-бяла и склонна на изгаряне кожа е по-добре да потърсите продукт с по-силен слънцезащитен фактор.

Понеже моята кожа не е от най-светлите и от най-изгарящите, а и все пак аз се грижа за нея добре, прецених че този продукт ще ми пасне добре, и веднага го сложих в козметичната чантичка за пътувания. За съжаление, чак на втората си почивка това лято започнах да го използвам, просто защото на първата някак си ми отбегна от погледа и не стигнах до него. И казвам "за съжаление", защото се оказа наистина страхотен продукт, който смятам да използвам вече доста по-често. Слънцезащитното мляко има мека и нежна формула, попива много добре, не омазнява кожата и смея да твърдя, че я успокоява на момента. Случаят, който ме накара да потърся в багажа си този продукт бе дългото стоене на плажа, при което започнах да усещам леко опъване на кожата,  което означаваше, че аз буквално си бях тръгнала да изгарям от слънчевите лъчи. Моментът, в който нанесох млякото върху кожата си, веднага се усети приятно, леко охлаждане и успокоение на кожата. Нанасях го почти след всяко къпане в солената вода и смятам, че това бе причината да не изгоря, за което много щях да съжалявам след това, предвид цялото белене на кожата и пр. Това бе единственият продукт със слънцезащитен фактор, който използвах това лято и въпреки, че бе с толкова нисък SPF, все пак успя да ме предпази от нежелано изгаряне. Наистина бях изключително изненадана от продукта, предвид и ниската цена, на която се предлага. 100мл. - 6,45лв. Определено бих препоръчала и бих купила отново. ;) 




*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации