Да се влюбиш в най-неочакваното място!

Да се влюбиш в най-неочакваното място! Да, така завърши последната ми почивка само преди няколко часа. В следващите редове няма да ви "запозная" с някое красиво заведение, готин ресторант, хотел или поредния комплекс, от който съм страшно доволна. Не, затова, ако очаквате, че ще ви дам съвети какво да посетите в това курортно селце, по-добре спрете до тук. Днес ще ви разкажа за истинският смисъл на думата "почивка". 
Всичко започна с организацията на една от моите летни почивки това лято. Да, организация е силна дума, защото тук такава нямаше. /ха-ха/ За пръв път през живота си, аз се оставих в ръцете на моята редакторка и приятелка да организира всичко и под всичко, разбирайте абсолютно всичко. Аз само трябваше да отида на определеното място. Признавам си бях много предубедена към мястото, което ще посетим, че във всеки един момент преди това ми се искаше просто да се откажа, но въпреки всичко, тя все пак успя да ме убеди, че наистина ще си почина там където ще отидем. И така, това "приказно" място бе село Кранево. И това не е всичко, мястото, на което щяхме да отседнем бяха бунгала... Представете си, каква беше моята реакция... или по-добре недейте. /ха-ха/
Аз съм човек, който обича красивите и спокойни места. Никога до сега  не бях ходила на бунгала. Признавам си, меко казано е, че бях ужасена от тази мисъл и това всички го знаеха. Въпреки всичко, реших, че трябва сама да изпитам себе си и наистина да се поставя в тази ситуация. Към днешна дата, вече не съжалявам, което не можеше да се каже за първите дни там.. Няма да споменавам имена на комплекса и да описвам удобства и неудобства, ще кажа само, че не бяха по мой вкус, но реално не липсваше нищо за един нормален човек, какъвто аз  очевидно не съм. /ха-ха/ Та 4 от 5 дни там, аз буквално си мрънках, що се отнасяше до самите бунгала, но да оставим това на страна. 

Истината е, че мястото притежава своето вълшебство. Самите бунгала се намират в гориста местност, точно на десетина стъпала от плажа. Та, дори стълбището у дома е по-голямо. А за гледката няма какво да говорим, вие вече сте я видели. Най-красивата гледка, която може да има пред вас, веднага щом се събудите. Спокойствие и тишина. Гора и море. Знаете, не веднъж съм казвала, че обичам планината, а морето е моята голяма любов. Представете си какво става, когато тези две неща се комбинират. Тогава просто се чувствам в рая. Истинска свобода! И понеже това трябваше да е почивка в истинския смисъл на думата, телевизор, интернет, телефон, там не ни трябваха. За съжаление, аз доста голяма част от времето прекарах на телефона, просто защото беше неотложна работа, но въпреки всичко си имах и моето време. Сама, на плажа, само с шума на вълните и тук там някое куче, което играе по пясъка. Каква идилия... Вече ми липсва. 

Плажът, който ние посещавахме не беше лош, беше тих и спокоен, подходящ за семейства и деца. Такива и преобладаваха. Даже и за миг не си и помислих да го сменим, защото на мен ми стигаше. Аз просто исках спокойствие. Без телефон на плажа, без напрегнати делови разговори и излишно напрежение. Исках място, на което мога да ходя боса и по бански цял ден. Тук ще спомена, че куфара ми беше подготвен, като за нормално пътуване и имах куп дрехи за всякакъв повод и излизания, а използвах едва 1/3 от него, просто защото дори само банският ти е достатъчен там. За пръв път в живота си и прекарвах толкова много време на плажа, безгрижно и спокойно, бях щастлива от този факт, всичко останало губеше смисъл. Какво повече му трябва на човек... 

 И какво значение има, че вестникът е от 2008г., след като имаш тази гледка... ;)



 И разбира се никой не успя да се измъкне от закуската - авокадо тостове, колкото и да не им беше по вкуса.. ха-ха

Късните следобеди обичах да пия чаша кафе и да се наслаждавам на залязващото слънце. Какво по-хубаво от това.. 

Вечерите ми бяха любими. Дълги разходки на брега на морето. Луната ви осветява и може да се пренесете в друго измерение, особенно, ако сте мечтател, като мен..  /хи-хи/ А, ако имате и любим до вас, приказката става пълна. Как да не се влюбиш?!. 



P.S. Това беше най-скучното ми пътуване и първата истинска почивка, ама почивка. Пробвайте, откраднете си време на някое безлюдно местенце, на което не са чували за вестници и ще се влюбите... /хи-хи/ 

Коментари

Популярни публикации