#HashtagBody Watermelon

Био плажно олио за съвършен, наситен, бронзов тен с аромат на диня от #hashtagBody. Или поне така ни обещават. 
Спрей-олио за бърз тен, който осигурява ефективна защита от вредното действие на слънчевите UVA и UVB лъчи. Има подхранваща и водоустойчива формула без алергени. Попива бързо и не оставя следи. А благодарене на комбинацията от натурални масла, хидратира в дълбочина кожата. Нанася се 10-15 минути преди излагане на слънце и след всяко къпане в солената вода или подсушаване с хавлия. 
Истината е, че не съм аз човека, който може да даде най-обективното мнение за олиото, просто защото аз почернявам много бързо. Дали ще използвам олио за бърз тен или ще се пека без такова, аз така или иначе си почернявам. Разбира се, това не е причина да не използвам такива продукти и го правя, но реших, че е важно да го спомена още в началото.
Признавам си, може би, очаквах малко повече от това олио, но реално и на това съм доволна. Има приятна консистенция, ненатрапчив аромат и определено хидратира кожата добре. Обещава предотвратяване беленето на кожата и може би, наистина е така, но подчертавам, че аз използвах и други продукти на плажа. Смятам, че основното му предимство е съставът му, който както споменах е био продукт и е максимално изчистен. Определено, ако държите на био продукти, това е вашият.

Състав: Cocos Nucifera Oil (Coconut), Vitis Vinifera (Grape) seed oil, Olea Europaea (Olive Oil), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) oil, Retinol, Tocopherol, Allantoin, Elastine, Natural Watermelon Fragrance

Тук може да видите разликата, която направих това лято. 
Определено съм доволна от тена си, но пак подчертавам използвала съм три различни продукта за слънцезащита и бързо потъмняване. Все пак кожата изисква своите грижи.

Олиото може на намерите тук. Цената за 125мл. е 25,90лв. :)






*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации