Красива усмивка с NIVEA и #daretoWOWandCARE

Светът може и да е под карантина, но от Nivea Bulgaria знаят как да те накарат да се усмихнеш, дори в този труден момент. Някак си тематично за този месец, кутията им има главен герой, а именно усмивката, която издава безумно много за една дама, а и не само. Усмивката е тази, която показва колко отворен си към света, колко лесно или трудно приемаш обстоятелствата около теб. Усмивката е прозорецът на един човек към света. Понякога е много трудна за изразяване, а друг път веднага се появява на лицето на човек, всичко е въпрос на усещане, както вътрешно, така и външно. И понеже дали ще се усмихваме вътрешно до известна степен зависи от нагласата ни за живота, то от Nivea знаят как да ни накарат да се усмихнем външно, като се погрижат по най-добрия начин за нашите устни. Потапяме се в света на балсамите за устни с цели седем вкуса, към които няма как да останем безразлични. 

Този месец компанията ме предизвиква да споделя с вас, коя е жената, която ме вдъхновява. Истината е, че тя не е една. Намирам вдъхновения във всяка една дама, с която съм заобиколена. В баба ми, която винаги е била до мен и която всеки път намира някой мой недостатък, с който да ми припомни, че не съм съвършена. В най-добрата ми приятелка, която винаги е до мен, а не само в хубавите моменти, намирайки сили да издържи всичките ми 101 нюанса настроения, които сменям на ден. В колежката, която с годините ми стана по-близка и от някои роднини, защото успя и намери път към моето, така или иначе надълбоко скрито сърце. В продавачката в магазина, която виждам всеки ден и която винаги ми се усмихва любезно. В непознатите баби, които срещам по пътя си всекидневно и които ми се усмихват всеки път. В намръщената дама, с която се разминавам понякога по улиците, забързала се за някъде, повярвайте вдъхновение може да намерите дори и в такъв случай, стига да го искате. Аз го намирам и в съседката, с която понякога пием кафе. В касиерката в пощата, в банката, в магазина за цветя, в магазина за месо. Навсякъде, където срещна дама - аз мога да намеря своето вдъхновение и това е толкова хубаво, защото всяка една от тях крие в себе си история, която аз не винаги ще знам, но ще я виждам индиректно в усмивката, която съответната дама ми дава по какъвто и да е повод, защото вдъхновението е преди всичко в желанието да го получиш, а аз имам нужда от него и благодаря за всички дами в живота ми. 

Къпина, диня, ягода, череша, роза, манго и един балсам без плодов аромат. Разнообразие от вкусове и аромати. И понеже искрено вярвам, че щастието е по-хубаво, когато е споделено и че смисъла на живота е преди всичко в даването, а не чак толкова в получаването, то аз ще споделя моята усмивка, която кутията ми донесе с цели шест дами, като им подаря по един балсам за устни. За себе си ще оставя мангото, а останали ще накарат няколко други дами да се усмихнат. И вие се усмихвайте повече, и вдъхновението ще дойде само. 


J. J.
*Продуктите са изпратени от компанията, но публикацията не е спонсорирана по никакъв начин.

Коментари

Популярни публикации