Дневно меню по време на пост

Времето навън започва да става все по-топло и аз прекарвам все повече време в двора, любувайки се на едни от първите топли лъчи за тази година. Далеч от града и морето, днес ще ви представя моят избор за храна през целия ден по време на пост.

Започваме със закуската, която се състои от постни мекички с нарязани зеленчуци. Разбира се, има хора, които ги обичат с плодове и пудра захар, но аз не съм фен на сладкото по принцип и ги предпочитам в соленият им вариант, а с чаша кафе в градината е възможно най-добрият старт на деня. 
Необходимите продукти за тестото са:
300 гр. газирана вода
около 500-600 гр. брашно /колкото поеме сместа/ 
25 гр. мая
1 с.л. сол
1 с.л. захар
1 с.л. олио
1  с.л. оцет

Обядът е сезонна, зелена салата с домати, маслини, печено червено цвекло и магданоз. Нещо леко и свежо, което е напълно достатъчно за един лежерен ден, като последните, които прекарваме у дома. 

Вечерята са пълнени чушки със зеленчуци. В случая съм използвала ориз, морков, царевица и малко патладжан. Като гарнитура към тях съм добавила резенчета домати, пресен чесън и магданоз, чийто аромат обожавам. Рецептата за чушките може да откриете тук
Смятам, че това е едно непретрупано дневно меню, което е изключително подходящо за всички, които спазват пости в момента, а и не само и обичат повече зеленчуците. Бон апети!


J. J.

Коментари

Популярни публикации