Изумително обемни мигли и червило, което издържа до 16 часа...

Избягвам да пиша за грим продукти, но нямаше как да остана пасивна за тези два продукта, които искам да ви покажа и да си поговорим малко за тях. Писала съм вече за любимата ми спирала Lash Genius, която не заменям за никоя друга, но тези дни имах възможността да пробвам най-новата спирала, която Avon Bulgaria пуснаха на пазара, а именно Euphoric. 

Спиралата е нанесена само на един слой.

Спиралата обещава изумително обемни и в пъти по-дълги мигли с интензивно черни пигменти. Един наистина впечатляващ обем с кератин и нежно боброво масло в лека формула. Има мека четка във формата на пясъчен часовник, с която лесно се нанася продукта. Трябва да си призная, че останах доста очарована от тази спирала. Сами може да забележите на снимките какъв страхотен обем се постига с нея. И ще подчертая, че на снимките имам само спирала, никакъв друг грим продукт. Подчертавам го, защото вече няколко човека ме питаха за очната линия от снимката по-горе... Е, там нямам очна линия. Само спирала, но пък наситеният черен цвят може би придава илюзията и за добре подчертан поглед. Опредено бих препоръчала спиралата на всички, които търсят този резултат. Премахва се изключително лесно и през цялото време не се размаза при мен. 

Четката е изключително удобна. 

И ако някога сте се чудили как да запазите червилото си през целия ден, без  то да се размазва, да остава следи по чаши и пр. ... Е, имам решение за вас и то е червило Power Stay от AVON Bulgaria. Преди около две седмици реших да пробвам този красив нюанс на червилото, който изобщо не е моят, но просто бях решила, че ще го направя... И така, червилото наистина е ултра дълготрайно с наситен матов цвят, който наистина не остава следи по чашите. Отначало се усеща сухота на устните, но малко след това чувство изчезва и изобщо може да не разберете, че имате червило. Това е идеално за хора, като мен, които по принцип не обичат да носят червила. Та, да се върнем на основната ни тема, а именно дълготрайността му. Както казах, това не беше моят нюанс и трябваше малко, след като го нанесох да го премахна от устните ми, защото имах среща, на която просто нямаше как да се появя с този цвят червило... И така започнаха моите малки "мъки" с отстраняването на червилото... Пробвах с почистващ лосион, с мицеларна вода, с почистващ-маслен гел и какво ли още не, като накрая буквално се опитвах да го "изчопля" от устните ми, но така и не се получаваше... След около 20 минути в търкане, шкурене и пр. - успях, но имах чувството, че съм махнала цял слой от устните си... И резултатът какъв е: червилото е повече от страхотно, стига обаче да нанесете вашият нюанс и да не бързате да го сваляте, след нанасянето му. Тук грешката си беше изцяло моя, но пък е добър опит за трайността му. 

И след като се убедих в трайността му, реших да си поръчам и нюанс, който повече ще ми подхожда, а именно нещо по-телесно.


Тук нанесох червилото около 17:20 часа, като до 00:30 не беше мръднало, а трябва да отбележа, че съм яла и пила доста неща през това време. Като недостатък бих отбелязала, че устните ми след носенето на червилото са изключително сухи, чак до напукване, което по принцип при мен никога не е било проблем. Дори не се е налагало да ползвам балсам за устни, а последните дни не мога без такъв. 


J. J.
*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации