Yves Rocher First snowflakes с аромат на бадем

Въпреки, че празниците минаха, все пак реших да споделя с вас един страхотен подаръчен комплект от таз годишната коледна серия на Yves Rocher, а именно от тази с аромат на бадем. Комплектът включва душ гел, мляко за тяло и ключодържател. Не веднъж съм казвала колко много харесвам продуктите на Yves Rocher и съм изключително щастлива, когато получа подарък, като този. Приятен, нежен аромат, който те кара да се размечтаеш под душа или след това. 

Душ гел, 400мл. в удобна, стандартна за компанията опаковка. Идеален е за сезона и хидратира кожата страхотно. 

Мляко за тяло, 200мл. с приятна, лека консистенция. Попива добре, не остава следи и хидратира кожата невероятно. Запазва аромата с часове наред. Аз го използвам предимно вечер след баня и аромата се усеща и на сутринта. Като цяло козметиката на Yves Rocher е качествена и до сега не съм попадала на продукт, който не ми харесва и не визирам ароматите, защото те са индивидуалност за всеки вкус. 
И както казах, въпреки, че празниците вече са зад нас, това не е причина да не се поглезим с един такъв комплект или пък бихме могли да го използваме, като подарък за някой наш близък. Едно, наистина добро решение, а и до колкото видях, всички празнични комплекти са с намаление вече. Може да ги откриете във всички магазини на марката или в други такива, в които се предлага козметиката на Yves Rocher. 



*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации