Не забравяй, че изборът винаги е твой!

Дали ще стоиш на кръстопът или в края на задънена улица, никога не забравяй, че изборът винаги е твой. Дори, когато си мислиш, че не е така. Най-вече тогава. Аз съм от хората, които неимоверно вярват в съдбата и в това, че всичко е предначертано, само че и искрено вярвам, че всяка една наша крачка, стъпка, поет или не поет риск водят към това, което трябва да ни се случи. Т.е., вярвам, че ако не искаш нещо с цялото си сърце, то няма как да се случи, затова е хубаво понякога да спрем и да си зададем въпроса: Това ли искам? Щастлив ли съм? И какво ме спира да бъда, ако не съм? Получавайки отговори на тези въпроси, можем да си дадем сметка за много неща и най-вече, затова какво наистина искаме. Дали ще бъде нов път в работата, нов избор в любовта или просто едно ново начало, преди всичко, трябва да сме готови за това. Но дори и да не сме, това не е причина да не пробваме, защото няма живот без провали и болка. Точно те правят успехите и щастието по-сладки. Както наскоро си позволих да дам съвет на познат, който се бои от нещо, само защото имало шанс да боли след това. Ами нека си боли, нали затова сме хора, за да поемаме рискове и да си плащаме за взетите решения. В крайна сметка, винаги боли. Въпросът е накрая да си е заслужавало тази болка. А аз, мога да кажа, че понякога болката е всичко, от което имаме нужда, за да намерим себе си. И никъде няма права пътека без камъни по нея. Целият живот е един риск, който смятам, че си заслужава и не трябва да забравяме, че всеки един избор е наш. Затова, ти, който четеш това... Спри за миг и помисли, какво би спечелил, ако най-накрая направиш следващата крачка. Ако най-накрая кажеш "Обичам те" на онова момиче, което не можеш да забравиш или ако най-накрая повярваш в себе си. Дори и да не получиш желаният резултат, поне си опитал. Все пак на никого не е обещано утрото, но всички си лягаме с надежда за него, нали така? 


J. J.

Коментари

Популярни публикации