Не се занимавай с мен...

За да сме наясно от сега. Предупреждавам те! Аз съм момиче, което си ляга късно и не става рано. И не, няма да ме засечеш в някой нощен клуб, бар или пр., отдавна минах това си време. Просто обичам нощта и не мога да понесе факта, че трябва да я проспа цялата. Не ставам рано, защото не обичам. Не, че не мога. Мога и още как. Даже и закуска мога да направя. Даже и още куп неща, които няма да изброявам. Все пак се опитвам да те откажа навреме, защото в противен случай доста ще се опариш, момче. Знаеш ли колко точно? Нямаш си и на представа, нали? Ами представи си го така: все едно пипаш тавичката на току-що изпечен ябълков пай, който има нежна, златиста коричка и фурната все още не е изключена. След това, веднага щом си отдръпнеш ръката, тя попада в горяща пещ при знаеш колко градуса.  Не е най-приятното усещане на света, нали? А сега си го умножи по десет, да речем. Снизходителна съм, за да не вземеш пък тотално да се откажеш от жените. И това ще бъде само капка от всичко, което ще изпиташ с мен. Няма да мога да ти предложа нищо. Нито уютен дом, нито деца, които ти ще искаш. Няма да се примирявам с куп неща, ще се боря за някаква справедливост, която знам, че не съществува, но съм инат и ще го правя. Ще погубвам себе си и на моменти теб, като част от мен. Ще те разочаровам много. Ще очаквам много, знаейки, че никога няма да можеш да ми го дадеш, въпреки, че ще се опитваш, но на мен никога няма да ми стига. И целият свят да ми предложиш, няма да струва нищо пред един друг поглед. И вината няма да е в теб. Ти ще си прекрасен, най-малкото с това, че ще се опитваш да ме направиш щастлива, знаейки дълбоко в себе си, че е почти невъзможно. Казвам "почти", защото все пак на човек му трябва и мъничко надежда. Накрая и двамата ще се унищожим взаимно, предимно от липси... Поправка... От липса. На любов. И не, аз няма да го правя нарочно. Просто така ми се получава. Не разбирам много неща, обърквам още повече и живея както мога. Често аз самата се паря, както ти го описах по-горе, но с времето се свиква. Аз нямам друг избор, но ти имаш и затова ти казвам: Бягай! Не се занимавай с мен! Аз съм много, много лош избор. Не го прави!


J. J.

Коментари

Популярни публикации