Озаряващ серум Anew с Витамин С

Озаряващ серум Anew с Витамин C от Avon Bulgaria с 10% стабилизиран Витамин С. В себе си има събрани силата и витамините от цели 30 портокала. Благодарение на уникалната си патентована формула с 10% стабилизиран витамин С, серумът остава активен и ефективен до последната си капка, осигурявайки на кожата ревитализация от първата до последната употреба. Серумът обещава съживяване и изглаждане на кожата, подобряване на текстурата ѝ, възстановяване на нейния по-младежки вид и сияен блясък. Нанася се с масажни действия на лицето по 1-2 капки на почистена кожа всяка сутрин преди да се нанесе дневния крем. Не съдържа защитен фактор, затова е препоръчително да се използва с допълнителен такъв, особено през горещите летни дни, когато слънцето е в своя пик. Има лека, нежна текстура, която попива добре в кожата и не остава лепкав филм по нея. Лично аз го използвам и вместо нощен крем, защото хидратира кожата чудесно и дори не се налага да слагам допълнителен крем след това. Единственият му недостатък за мен е силният аромат на спирт, който изчезва след нанасяне, но винаги се усеща, когато го използвам. Въпреки него, това не ме спира да продължа употребата му, което означава, че не е непоносимо, поне за мен. Ако вие избягвате продукти с по-високо съдържание на алкохол, може би няма да ви хареса. Това е първият серум за лице, който използвам и ми допада. Подходящ е както за млада, така и за не чак толкова млада кожа. Опаковката му е симпатична, удобна и вече е в козметичната ми чантичка, с която пътувам. Определено бих купила отново. ;) 


J. J. 

Коментари

Популярни публикации