Encanto Fascinating

Копринено нежна колекция, която глези кожата ти с луксозен комплекс с ценни масла. В ароматите Encanto Fascinating откриваме екзотични нотки на нефритен цвят, розов пипер и мускус, които очароват сетивата и остават дълготрайно ухание върху кожата. Серията предлага цели пет продукта: тоалетна вода, олио за вана и тяло, лосион за тяло, спрей за тяло и крем за ръце. Лично аз пробвах три от продуктите, за които искам да ви разкажа малко повече. 

Казвала съм и преди, обожавам олиа и масла за тяло, затова нямаше как да пропусна и това от серията Encanto Fascinating. Олиото има страхотен аромат, както и останалите продукти от серията. Има лека консистенция, попива добре и не остава мазни следи след употреба. Не остава следи и по калъфки и чаршафи /в случай, че го използвате вечер преди лягане/. Смятам, че ще е изключително подходящо за летните дни, особено след плаж. 

Тайната на добре изглеждащата кожа се крие в нейната хидратация и това са продуктите, които аз най-често използвам. Лосионът за тяло  Encanto Fascinating има страхотен аромат и придава наистина дълготрайна хидратация на кожата. Консистенцията му не е от най-гъстите, но попива добре и не остава мазен филм след това. И понеже продуктите са от парфюмна серия, както и може да предположите, ароматите им остават доста дълго след като сме ги нанесли върху кожата. Определено е продукт, от който ще останете доволни.

Нещото, което не излиза от чантата ми са кремовете за ръце. Този е в страхотна мини опаковка, която никак няма да ви пречи, ако го добавите и вие във вашите. Има доста по-гъста консистенция от тази на лосиона, хидратира добре и ухае страхотно. Определено е продуктът, който най-много ми хареса от цялата серия. Определено препоръчвам с две ръце.

Лично на мен от цялата тази серия и изобилие от продукти ми липсваше само един ароматен душ гел и магията щеше да е пълна. За тоалетната вода и спрея за тяло не казвам нищо, защото не съм ги пробвала, поради факта, че не са моите продукти. Encanto има и друга серия аромат, който може да намерите в актуалната брошура на компанията. 


Коментари

Популярни публикации