Започни деня си с усмивка!

Започни деня си с усмивка!
В 21 век всеки един от нас по един или друг начин има забързано ежедневие. Всички бързаме за някъде, винаги закъсняваме или поне така си мислим. Истината е, че единственото място за което закъсняваме винаги е това - сега! Никой не ни обещава утре  и по-добре, защото ще е лъжа.. Никой не може да ни обещае, че ще бъдем щастливи, че ще сбъднем мечтите си и че именно те ще ни накарат да се почувстваме успели. Никой! Затова спри да бързаш за поредната среща, не се ядосвай, че кучето ти за пореден път ти е скрило едната обувка, че метрото ти пак се бави или че таксито отново е попаднало в задръстване, това е така, защото явно така трябва. Да, аз съм от онези хора, които сляпо вярват в съдбата, вярвам, че за всяко нещо си има причина. Вярвам, че зад всеки провал или победа също си има причина. И да, това не ме кара по-малко да се ядосвам на провалите, но пък след време ми дава ясна представа, че така е трябвало да стане, и аз вярвам в това. Затова отново ти казвам, спри да бързаш! Започни деня си с усмивка! Направи си любимото кафе още у дома, дай си онези 10-15 минути свобода, изпий кафето с удоволствие и чак тогава тръгни в забързания си живот, но пак с усмивка. Вярвай ми, с усмивка, всичко е по-красиво, дори онези  малки неприятни неща, които ни се случват всеки ден, просто ги преодолей с усмивка. 

Няколко любими цитата:

"Направи едно добро дело. Помогни на някого да се усмихне."
-Харви Бол

"Усмивката въпрос ли е? Или е отговорът?"
- Лий Смит

"Бръчките показват къде са били усмивките."
- Марк Твен


С усмивка, всичко е по-приятно!
Започни деня си с усмивка!
:) 



Коментари

Популярни публикации