Добре дошла 2018-та ;)

Измина още една вълнуваща за мен година. 
2017г. бе страхотна в професионален план. Донесе ми много пътувания, нови запознанства, възможности, страхотни изживявания, незабравими моменти и дори ми върна една стара тръпка.. ноо сега няма да правя подробна равносметка за изминалата година, а ще погледна в настоящето. За пръв път смятам да си поставя цели за новата година. Не знам дали ще ги следвам, нямам представа дали ще постигна дори 1/3 от тях, но съм решена да опитам, а пък знае ли човек.. ;)

Първото нещо, което бих искала да си поставя за цел е да пътувам повече. Независимо дали в страната или извън нея, искам да пътувам, да откривам нови неща, да се запознавам с нови култури и да се потапям във вълшебството наречено свят.

Искам да работя повече. Занимавам се с това, което обичам и искам през новата година мързелът да ме подминава повече. ;)

Една от основните ми каузи е тази срещу рака на гърдата. През 2018 искам да направя още повече неща за тази кампания.

Друго нещо, което бих искал е да се "отърва" от безумната си мания за чистота, това е нещо, което при мен е извън контрол и много ми пречи. 

Също така бих искала през тази година да отделям повече време за блога.
Да се науча на търпение, да ставам по-рано и да ям повече ябълки.

Бих искала да имам една красива, благословена и невероятна 2018-та. Благодарна съм, че я посрещам!

Добре дошла 2018-та!





Коментари

Популярни публикации