Подхранване и защита на цвета на косата от Faberlic

Всички знаем, че през лятото косата ни изгаря доста от постоянните слънчеви лъчи, на които се излагаме, било то в града, на плажа или дори в планината. Ултравиолетовите лъчи изключително много изсушават косата. Тя започва да губи влагата си, помътнява, губи цвят, става слаба и безжизнена. Затова преди няколко месеца, когато от Faberlic пуснаха серията за подхранване и защита на цвета, побързах и веднага си я взех. За човек, като мен, който от десет години не бе сменял фризьора си и много държи на качеството на косата си, просто нямаше как да не изпробвам подобна серия за коса. Като цяло съм много моногамна в избора си на козметика и не веднъж съм споменавала за любимите ми продукти за коса от Yves Rocher, но след като най-накрая се осмелих и смених, както прическата, така и фризьора, оставеше само да се доверя и на нови продукти за моята коса. 
Серията е подходяща за всички типове коса. Съдържа освежаващи нотки лайм и ментол, които деликатно почистват косата и кожата на главата, осигурявайки интензивно овлажняване и подхранване. Съдържа УВ - филтър, който гарантира сигурна защита на косата по време на предстоя ѝ на слънце, като помага да запази цвета си ярък и подхранен, без да се изсушава от високите температури и да запази естествения си блясък. 

Та, след като премахнах завидните 25 см. от косата си и започнах да използвам серията за защита от слънцето, към днешна дата, косата ми се чувства изключително добре. Без сухи краища, без загуба на блясък и по-жизнена от всякога. 

Балсамът за коса има не много приятен аромат, но все пак търпим. Както се казва: целта оправдава средствата. Консистенцията  му е лека, не натежава косата и се измива добре. Усещането след това е на мека, гладка и сияйна коса, каквато всички ние искаме. 
От същата серия се предлага и маска за коса, която аз не съм пробвала, но може би следващия път ще си взема и нея. С удоволствие бих повторила употребата на тези продукти. 


J. J.
*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации