Вегетарианско дневно меню

Отдавна не съм писала за храна или поне на мен така ми се струва, но ето ме отново с нова "порция" идеи за това какво да похапнем през горещите летни дни. Да ви е сладко! 

Разбира се, ще започнем със закуската и моите любими сезонни плодове, а именно малините. Този път в комбинация с боровинки и сурови ядки, както и любимото кисело мляко /като изключим това, което моята баба все още прави/ - Боженци. Добавяме и една лъжичка мед и закуската придобива пълен вариант. В комбинация с любимото кафе, денят ни може да започне подобаващо добре. 


Продължаваме с обяда, на който признавам си, се насладиш подобаващо. Редена салата от печени на скара патладжан и домати, като към тях съм добавила малко чедър, биволско сирене, магданоз и пресни листа босилек. Дресингът е направен от няколко скилидки чесън, разбити с листа магданоз и зехтин. Това е, а вкусът е божествен.

Плодовете пък от своя страна са идеалният вариант за между храненията. Моите любими малини, боровинки и пъпеш. 

За вечеря бих предложила пица, която всъщност спокойно може да размените с обяда. Тестото може да си направите по ваш вкус, като аз държа то да бъде изключително тънко, за да хрупа, когато го консумираме. По принцип използвам много малко продукти, когато правя пица и този път е така. В случая съм сложила пресни домати, чушка, лук, кашкавал/ако имате моцарела ще стане още по-вкусно/. Различното на тази пица е, че съм направила крайчетата ѝ по-дебели, като самото тесто е завито, а след като е изпечено /още докато е топла/ съм намазала със дресинг от чесън и зехтин. Правих го за първи път и много ни хареса. Разбира се, вие може да си добавяте каквито съставки искате, просто аз това съм имала в момента. 
Та, това е моето предложение за вегетарианско дневно меню. Бон Апети! 


J. J.

Коментари

Популярни публикации