Детоксикираща серия за коса с Моринга от Yves Rocher!

Днес ще си поговорим за една нова серия от Yves Rocher, а именно за техните продукти от детоксикиращата им серия с Моринга. Още щом видях, че марката е пуснала на пазара мицеларни продукти, нямах търпение да ги изпробвам и веднага си поръчах шампоана и балсама за коса. Серията обещава детокс и дълбоко почистване за гладка и блестяща коса от корена до върха.
След периода, в който упорито търсех "своя" нов шампоан, и в който определено не открих нещо, което да ме накара да си го купя втори път, сега мисля, че се намерихме с "моя си" шампоан.. 

Мицеларен шампоан, обогатен с екстракт от семена на Моринга, които премахват всички замърсявания по косата. Шампоанът има страхотен остатъчен аромат/поне за мен е такъв/, пени се добре и измива косата чудесно. Използвах го в комбинация с балсама за коса и без него. И в двата случая косата ми изглежда гладка, усеща се мека на допир и в никакъв случай изсушена, както може би очаквах, заради мицелите в състава. 


Балсамът за коса обещава по-бляскава и мека на допир коса, без да се заплита. В интерес на истината, аз нямам проблем със заплитането на косата, но имам проблем с мекотата и след употребата на някои продукти и след изсушаването и със сешоар. В седмиците, в които вече ползвам тази серия липса на мекота в косата ми няма. Усещането е страхотно. Косата ми изглежда и се усеща по-жива от всякога. Мисля, че след прекомерното стоене на слънце, солената вода и всички последствия от летните месеци, косата ни се нуждае от точно такова събуждане и тонизиране.


Определено смятам да повторя тази покупка.








*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации