Палачинки от ленено семе


Може и да е сряда, но за мен е като неделя. Топла, слънчева, спокойна неделя. Така си представям аз неделите. Разбира се, какво по-подходящо от палачинки за закуска в неделя. Този път обаче са от ленено семе. За моя изненада и радост, вкусът им се получи страхотно за разлика от снимките, но пък на кого му трябват хубави снимки, щом има любим човек и кафе, което го чака, точно до закуската. Та, да започваме....
Необходими продукти:
2 яйца
7 с.л. ленено семе, което предварително сме смлели на брашно или просто ленено брашно /може да заместите с орехи или каквото предпочитате/
1 с.л. сурови семена /аз ползвам микс от ленено семе, слънчогледово, тиквено, сусамено и пр./
1 с.л. мед
Може да добавите и други аромати за вкус, като какао, канела и пр. /аз не съм слагала нищо/.
Препоръчва се и 1 ч.л. сода за хляб, но аз забравих и пропуснах тази стъпка, смятам, че не е фатално. 

Разбивате двете яйца в купичка, като към тях добавяте лененото брашно и семената. Разбърквате добре и печете на тиган, като предварително сте го загрели с малко масло на него, за да не залепнат палачинките. Лично аз използвах лъжица за оформянето им. Като цяло може да използвате сместа и от нея да направите една голяма палачинка. Няма никакво значение. Накрая сервирате с любим плод и мед отгоре. Ако желаете може да използвате и конфитюр, или друг вид сладко. Бон апети! 





J. J.

Коментари

Популярни публикации